Veronica Maggio

Publicerad 2009-02-18 15:48:10 i Allmänt,

Här sitter jag med ansiktsmask, mysbyxor och en fet bulle på huvvet.
Underbart? Nej, för jag sitter också och gör en svenskauppsats. Och det
går inte bra... Trodde de inte skulle va så svårt att skriva ett reportage, tror det
blir ännu svårare när jag vill ha den så perfekt, vill verkligen ha VG eller MVG på
den! Nu när det har gått så bra i svenskan vill jag inte att de ska gå neråt "/
Nej, nu kan jag inte skriva mer här. Måååste verkligen bli klar med skiten!
Och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, finns olika planer så vi får se!

Veronica Maggio är ju så jävla göddig på att lyssna när jag sitter här och är ledsen!
Aaaaaaldriiiiig nöjd !
Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå
Men herregud, jag kan få bättre än så



Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela