Take me out

Publicerad 2009-02-06 17:29:27 i Allmänt,

Skolan dög riktigt bra tkr jaa!
När vi kom till Lundbybadet så fick vi höra att Patrick var tillbaka! De gillar vi! (Y)
Sen blev de engelskaprov, själv tyckte jag att de gick riktigt bra än så länge.
Får se hur de går när vi fortsätter med de sista på provet..
Spanskan va rolig till att börja med, hur kan de inte va kul att sitta med Linus? (H)
Men sen fick jag flytta:( Men då satt Johanna o jag och skratta sönder åt....kommer inte
ihåg nu faktiskt. De är mkt vi har skrattat åt idag som inte ens har vart lite roligt? Hahaha!
So va inte pjåkigt heller. Höll på att skratta sönder när Angelika... aaa jalla fall....HAHAHAHA
De sluta med att hon fick rött kort och jag blev ensam kvar längst bak i hörnet av klassrummet:(
Sen när vi sluta så kasta alla snöbollar på oss "/ Men de bästa va när Janne höll på att halka :D

Jahopp, så va de helg igen!
Underbart som vanligt (Y) Och den här fredagen kommer
spenderas med en tjeeejkväll , jag, Ida, Angelika, Johanna & Moa , den sitter som en smäck !
De blir att ligga i johannas berömda säng, flöta, kolla på hennes sten vägg och sjunga Singstar Abba :D
Mer än så behöver man inte göra en fredagkväll för att den ska bli mer än lyckad!
Och nu ringde Johanna precis och sa att allt va klappat & klart så vi ska va där halv 7 , can't whait !
Nee nu ska jag fortsätta läsa alla bloggar och lyssna på Beyonce!



Ha en göddig helg på er!
Vem vet, kanske kommer bilder från ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela