Soulmate

Publicerad 2009-02-03 22:00:05 i Allmänt,

De blir ett kortfattat inlägg om min dag idag!

Vakna, fick ångest och ville sova igen, ville skolka hela veckan.
Sen upp till skolan, skolan sög väl ganska hårt och de är grrrrymt kallt som vanligt där!
Sen heem, fick as ont i magen och vart deppig , kolla på Vänner.
Suttit med engelskan men satt framför tv:n o gjorde de så de gick väl sådär ..
Sen tog en skit varm och lång dusch , de göddigaste idag (Y)
Sen vart de att fixa till håret lite och lyssna på musik.
Och nu ska jag sova, försökt sova innan tio men jag lyckas aldrig komma ner i sängen
förens mellan tio / halv elva.
Ajja imorn kan jag sova längre för håret är typ redan fixat ! (Y)

Saknar Johanna i skolan!

Godnatt !


Älskar den här tjejen så enormt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela