Söndag

Publicerad 2009-02-01 20:03:15 i Allmänt,

Idag vart de att gå upp vid halv 11 och ta en snabb frukost. Sen möta upp Isabelle utanför kyrkan!
Inne i kyrkan satt Ida och va cool! Och inte nog med det, Angelika höll i korset idag (Y)
Men annars sög kyrkan ganska hårt.
Efter kyrkan gick jag och Isabelle till solariet. Gud så gött att bara ligga och steka i 20 min!
Sen stog vi och prata en stund till pappsen kom och hämta mej :)
Så vart de att åka upp till Hulje , jag fatta inte vrf vi åkte upp dit men tänkte att pappa skulle
prata med nån eller hämta nått där hos nån. Men nejnej , pappa ville att jag skulle
övningsköra igen. Vissa kanske vet att jag köre bil på vinterlovet med på Gotland..
Men jalla fall, så vart de att åka runt lite där. Tkr de går ganska bra nu. Vi behövde bara
starta om bilen 2 gånger :) Första gången jag pova köra ska vi inte prata om hur många gånger ...
Sen efter jag åkt runt lite där på grusvägarna så åkte vi hem och jag käka kyckling med pita bröd och kebabsås!
Skulle igentligen suttit med matten idag, men såååklart har jag inte gjort de. Har vart påväg
hundra gånger att ta fram den men sen så är de nått annat kul på tv. Okej roomraiders är inte
de bästa man kan se. Vissa saker känns så jävla fejkat men men.. de duger till en söndag att kolla på.
Sen har jag suttit här och läst bloggar och kollat på bilder på bdb.
Nu ska jag ner o kolla på tv med mammsen o pappsen!



Kram på er !

   En stolt Angelika på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela