Somebody told me

Publicerad 2009-02-04 17:04:39 i Allmänt,

Heej!
Ganska slött idag o skolan. Inte alls pjåkigt, fick sluta tidigare också för sista
lektionen gjorde vi nått test till nån tävling med klassen.
Sen vart de hem o dricka cappuccino med mamma :)
Sen vart de att gå till Lidl<3 med henne o handla lite ..
Och där går jag in.. Kollar mej omkring.. och där.. där står han helt plötsligt!
Den gråa rocken och den rutrandiga halsduken det blonda håret .. Fattar ni vem jag menar nu? :D
Jaa, de va självaste Johan Palm som stog där och va på Lidl!
Måste säga att de kändes overkligt att se just han i en mataffär med sin mamma..
Trodde han va i Stockholm vid dehär laget och spelar in till sin skiva, men nej han va på Lidl och handlade!
Aaa, från första gången jag såg att de va han så kunde jag inte sluta stirra på han och le, haha!
Sen i kön till kassan kunde jag höra hans röst, den där hesa rösten som man annars bara har hört på tv..
Aaa de va riktigt coolt att se han här! Vilken tur att jag följde med mamma :)

Nu blir de att käka och sen gårn med Angelika och hämta gårdskort o sen blire nog att lira guitar hero :)


Mjölby ÄGER!



Puss&Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela