Shoppingdag i lkpg

Publicerad 2009-02-19 18:54:45 i Allmänt,

Igår va de bara mys med Angelika :) <3
Vi kolla film på datan lite sådär halv mysigt!
Sen vart de lite tv också, o seen ligga i sängen
o snacka i en timme typ :)
Imorse klockan åtta vakna jag av låten Stronger
med Britney Spears haha! Angelikas alarmsignal (H)
Hon gick o duscha , jag själv orka inte gå upp så jag
somna om till nio elle nått :)
Så vart de frulle och sen drog vi med Lena till station!
Vi gick verkligen igenom varenda affär! Vissa t.o.m 2-3
gånger för att vara helt säkra. Men de va inte mkt vi hitta "/
Jag köpte en långärmad tröja och en spetströja på Gina..
Spetströjan är inte direkt en nyhet att alla har, men vem
kan motstå att den just nu kostade 29:- !? :D De kunde inte jag!
Sen köpte jag bara massa trosor, de behövdes kan jag säga!
Och så vart de ett par örhängen också...
Vi käka på Burger King/Taco Bar och sen hann Angelika och jag med
en fika också på Expresso House med :) Muuuuums! Säger jag bara!
Sen hann vi gå lite igen i affärer.. sen tog vi 15.30 tåget hem, myyyysigt på tåget tkr jag!
Sen giiick jag hela vägen hem o en rask fart, måste ha gått mkt idag :D
Göddigaste av allt var att vi inte stressa oss igenom affärerna men han
dubbelkolla nästan alla affärer ändå :) De gillar vi!

Nee nu kan jag inte skriva mer, ska till Angelika igen nuu! :)


Puss och kram på er !


                                         MUMS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela