Måndagsbarn

Publicerad 2009-02-02 14:27:24 i Allmänt,

Är riktigt passande rubrik för idag :D



De vart att gå hem efter en lektion. Mådde illa och ont i magen, de börja redan imorse när jag vakna:(
Så nu är jag skit rädd att få kräksjukan!
När jag kom hem tog jag fram tekokaren, honung, te, mackor, mjukost och tog in de till tv-rummet!
Där vart de att vänta på vattnet och kolla på mtv. Sen vart vattnet klart och de vart att ta fram
den gamla goda boxen med Scrubs <3
Där satt jag i nåra timmar och käka mej glad på mackor och messa lite med folk (Y)
Och nu sitter jag här ...
Kaaanske ska börja kolla på engelskan, har ju faktist prov på fredag... ÅHHH hatart !
Och så har vi ju matten också .... som vanligt.. -.-
Baaaajs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela