Jaaduu..

Publicerad 2009-02-18 17:51:27 i Allmänt,

Jag känner att jag inte är vidare bra på att planera saker..
Idag när jag börja med svenskan så tänkte jag att de skulle ta ca en timme (!?)
Men sanningen är den att den har tagit tyyp...*räknar timmar* 3 timmar elle nått :O
Och jag är inte alls nöjd med den heller! Blir inte klok av dehäär!
Men en sak va bra jalla fall, min ansiktsmask hjälpte ganska mkt :)
Nu känns huden mycket mjukare! Det stog att man skulle ha den en kvart men
jag hade den mer än en timme... kanske var därför... :P Men de gick ju bra, det började
bara klia lite smått i slutet på huden men de sluta direkt när jag tvättade av masken.
Men nu ska jag duscha och packa, sen drar jag till Angelika!
Faan , jag måste tvätta sönder mitt hår! Tvättar de varje dag nuu , men älskar
att fixa om det hela tiden , hatar när man vaknar med värsta ruffset o allt!
Ajja, nu ska jag stressa vidare !!



Puss ,  Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela