http://www.youtube.com/watch?v=sb86KRJtnWE

Publicerad 2009-02-10 19:11:26 i Allmänt,

..... Är min favvo just nu (Y) Damn vad jag gillar den just nu!

Skolan idag va ganska nice, seegt på matten, mujo snacka i hela lektionen -.-
Varit hungrig hela dagen:( Trodde de skulle va god mat i skolan, men neeej..
De smaka bajs och jag blev ledsen. Så jag tänkte trösta mej med en härlig
isglass med hallonsmak, men neeej... Då hade dom stängt:(
Vill dom att jag ska svälta ihjäl elle??? :(
Skolkarna Moa och Angelika har inte komit tillbaka än "/ Imorn kanske?:)
Men skolan äger loss med min egna Larson!
Hmm... Undrar hur många tuggummin hon fick under skorna idag...?
Hahah säger bara ett ord Johanna,  PAPRIKA ! Hahahahahaha

Efter skolan följde jag med johanna till stan och köpte frukt... (kakor på gusto)
Sen gick hon till Tove och jag hem!
Faan , mitt cappuccino pulver tog slut idag :( Måste till Lidl och köpa en ny burk..

Nee nu ska jag nog börja med svenskaläxan... eller matten....
Fast klockan nio på femman äre nått program som heter  "Min man är transvestit". Låter intressant! (Y)

Haha , vinka precis till Angelika och Ida som va på Lidl :D
Neej asså jag har inte min data med mej till Lidl -.-  Vinka från min balkong :D
Faan va coola vi är!

Meeeen Ciaaaaoooooooo!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-02-11 14:38:31

HAHA min man är transvestit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela