Free Fallin'

Publicerad 2009-02-24 20:08:15 i Allmänt,

Har lust att skriva om något men finns liksom inte direkt något...
Som vanligt va i skolan (vilken nyhet woho!) och där va de typ som vanligt.
Fick tillbaka våra matteprov som jag va lite halv säker på men det visade
sej att jag hade fått VG- ! Inte pjåkigt alls, men procent är väl inte de svåraste heller :P
Annars flöt de påå, varit skit glad för vi inte har några läxor men sen kom jag på
att vi har bokredovisning nästa vecka för gruppen och jag har bara börjat lite med
min redovisning.....Ajja de fixar seej!
Efter skolan vart de att stå o prata med Johanna, Moa och Linus, haha ....
Sen draa hemått och dricka TE, inte cappuccino! Men såklart vart de nåra Scrubs avsnittt, livet äger :)
Nu sitter jag och lyssnar på min favvo låt just nu, love it!!

Puss !





Lite stolt att jag har lärt mej lägga in youtube-klipp .....
Kasst klipp, bättre när han är live men de klippet funka inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela