Den makalösa manicken!

Publicerad 2009-02-09 22:01:20 i Allmänt,

Nu har jag vart duktig och gjort matte!
Som belöning har jag suttit och lyssnat på
den makalösa manicken och skrivit ner
hela texten för Linus på msn :)
Han uppskattade det MKT !
Här får ni den också! Vet i fan om det vart rätt ibland...
Jag vet, jag har för mkt fritid....
____________________________________________

Titta här står en manick som ser rätt konstig ut.
De är en jätte stor mojäng men en förneklad strut.
Här är kuggljul och proppeler så vitt jag kan se, 
kanske du kan va så hygglig och förklara vad det eee?

Joo alltså strömmen kommer in genom hålet där och
går sen vidare till verket fram till motorn här, som får driva
den här cyckelpumpen som sen blåser på proppelern så proppelern går igång!

Det går hit det går dit det går runt en liten bit,
och startar på ett kick, de är den makalösa manicken!

Joo proppelern glider runt ett litet akrikrat, som pumpar
vatten genom tratten till ett permostat, som i sin tur rinner
 vattnet till ett fågelljul som sitter fast i en mast i vårat cyckelkjul

Det går hit det går dit det går runt en liten bit och det startar på ett kick, de är den makalösa manicken!

O i ändan utav masten är det en pedal som trampar runt en g
ammal cyckel utav märkesnational, och då så får man ström
från cyckelgeneratorn där, de blir 10-12 ampär sådär, ungefär

Det går hit det går dit det går runt en liten bit och den startar på ett kick , de är den makalösa manicken!

DET ÄR EN EVIGHETSMASKIN!!! (säger dom några 234093 gånger)

- Va ska man med den till? Jag menar om den inte gör nånting?

- Gör nånting, de är klart den gör nånting! På sommrarna kan det ibland hända att den går varm, och då kan vi ju koka gröt där uppe i tratten

- Så du har den här stora maskinen för att koka gröt ibland?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela