Break Away

Publicerad 2009-02-26 22:14:14 i Allmänt,

Tjollahopp!
Skolan va ju ganska så braa !
Fixat Angelikas blogg för de mesta, nu är den snart klar! :D
Återläsningen var göddig som vanligt, ovanligt många idag.. har alla börjat komma försent? :O
Sen vart de hem en jätte snabbis och fixa lite.
Sen skjutsa pappsen mej till Angelika där Ida också var:)
Aa så drog Ida & jag gick till våran första konfa träff i våran sommargrupp :)
Där bjöds de på pizza och läsk! Så gick vi igenom lite grejjer till sommaren, sen vart de Mamma Mia filmen!
Den är ju riktigt bra asså, kan se den fleera gånger! Och för att fortsätta med Abba så sjöng vi SingStar Abba :D
Ida & jag körde låtarna på svenska istället haha, ge mej ge mej ge mej en man efter midnaaattt!
Sen sa vi adjö och bror min hämta mej och Ida, och nu sitter jag här och coolar mej!



Puss på er!

Speciellt min Angelika <3


Kommentarer

Postat av: Angelika

Publicerad 2009-02-27 15:58:56

JAG ÄLSKAR DIG SANNE <3<3<3 DU BÄST <3(:(:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela