Blackout

Publicerad 2009-02-08 20:55:59 i Allmänt,

Har inte orkat blogga på ett tag, finns andra viktigare saker att göra..
Typ som att kolla på top model en hel dag eller..

Fredag: Då vart de att va hos Johanna en hel kväll. Abba-låtar, mys, prat m.m. Bäst vare!

Lördag: Vaknade ovanligt tidigt, halv tio prick! Men låg kvar en timme och myste med katten.
Godaste frukosten, rostade mackor, marmelad, cappuccino (Y)
Sen vart de att fixa sej lite och på kvällen åkte jag till Angelika och Ida
Vi kolla på film och fick våra ryck som vanligt:D
Kolla på bästa filmen Planet terror, hahaha!
Sen kolla vi på nån annan film med Johan o dom , Beerfest , den va riktigt bra också (Y)
Sen somna vi tre i soffan vid typ 5?

Idag har jag inte gjort ett skit. Och jag älskart! Top model har gått hela jävla dan..
Och sweet sixteen , men tkr inte om de längre , jävla bortskämda ungar som blir
tjuriga om sin syrra har en snyggare klänning eller om dom får en för billig bil, herregud!
Sen har jag duschat och fluffat håret lite. Nu blire nog beck elle nått, är hungrig igen...

Abba singstar!

Vi bjuder påån! :D

Ida från i lördags!  Dog av skratt, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela