VILKEN KVÄLL!

Publicerad 2009-12-10 23:55:22 i Allmänt,

Är ganska trött nu och ont i fötterna. Men mina gentlemän följde mej hem efter en lång omväg, vilket jag tyckte var riktigt charmigt av dom! Men ikväll orkar vi inte gå in på detaljer, så kort och gott säger jag att sista nobelfesten för oss var KANON från början till slut. Och jag tog så många kort jag kunde så har nog nästan alla med på bild i nian.



Okejdå en liiiiiiten bild får ni bara för jag gillar den så starkt!


















Okej jag gillar en annan också ... OKEJDÅ en till!



Rätt som de va så va Adam på min axel och jag fram med kameran direkt!
Vet inte vem som är mest borta i bilden? Och kolla! Jag tog steget till mittbena och jag gillart!





TACK MOA FÖR DU FIXAR MITT HÅR SÅ JÄVLA BRA!!!






Imorgon, tomteluva, lucia, fika, det diggar jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela