Vet ni vad jag ska tillbringa min tid på nu...?

Publicerad 2009-12-18 16:24:07 i Allmänt,


Klicka på bildeeeen och känn er avis!
(Strunta i att bilden blev värdelöst liten... Och se så fin bakgrund jag har också!)

 

 

Nu har marc fixat The Sims 2 och mina fingrar och mitt förstånd vill försvinna in i The Sims världen nu.

 

Ikväll blir det middag, film och mys at Moas place!

 

 

 

Hihi nu kom Tyson till sängen! ..... Och nu började han slicka sej i stjärten .... Kul att han är lika bekväm som jag är då...






Bandy idag med! Fyyyy vad niorna kämpade tappert och vad jämt! Och vad vi skrek!
Men vi förlorade ändå ....




Vad Peter sa idag i början av lektionen: Jag tänker ha betygssnack och medan jag gör det så .... Aaa ni får chilla lite eller softa i uppehållsrummet! Och 9B hade det också så det slutade med konfetti-krig och när mobilen hamnar i fel händer så slutar det oftast med egobilder på Linus och Moa. Kamerakåta som dom är!






THE SIMS KALLAR NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela