Single Ladies

Publicerad 2009-12-16 19:22:56 i Allmänt,

Jaaaha här sitter jag och kollar på mina grannar som .... jag tror dom målar taken i sovrummen....
Aaa ser ut så, eller monterar en lampa. Glömt släcka i källaren har dom också ser jag....



Okej ska sluta tjuvtitta. Min eftermiddag har jag spenderat med detta!


 

Okeej lite dålig bild, men jag har slagit in alla mina julklappar. På bilden ser ni en smygis av Marcs och Ellas present... Den klockrenaste av dom alla! Men mer säger jag inte...
På tal om Marc så längtar jag ihjäl mej på att han ska komma hit och fixa THE SIMS 2!!!!!!!!
Mitt jullov kommer bli awesome!! Eller nää hade inte tänkt att sitta vid det varenda dag..... Eller?





Jag ska tala om för er vad jag ska göra ikväll. INGENTING! INGA LÄXOR KVAR!!!!
Jag ska leva livet nu. Jag ska ut och köpa en tågbiljett och tågluffa! Jag ska göra något galet!



Eller nää ... Har ju några dagar, eller år kvar i skolan.... Skjuter upp det där....





Nu känns det som grannarna kollar på mej.... Ska man vinka till de nya grannarna? Nää är blyg ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela