Ni vet?

Publicerad 2009-12-29 13:15:28 i Allmänt,




Det där ljudet som man hör på vintern. Swish swish swish. Jaaa ni vet nog allt va?
Ljudet fråb självaste termobyxor! Det var ett tag sen man hade sådana på sej nu.




Varm choklad i termosen. Och kläderna ligger framme. Och tefatet är på altan. Jag är redo!
Lite tråkigt att det kanske blir en kort tur för mej för jag måste hinna med familjemiddagen.
Men lite pulkaåkning är bättre än inget!





En annan rolig sak är att Marc fixade The Sims med självaste gamla Studentliv som har legat och samlat damm i min garderob. Inte så stort fan av Studentliv men det duger helt klart.



Jag är också lite ledsen för att jag hittade inte min veteran-mössa. Mina klasskompisar vet mycket väl vilken jag pratar om. Den bruna stora fina. Med mönster på och man kunde knyta den också om man ville (se ut som en bebis)  Ni som inte vet, så kan jag ge er en liten ledtråd...






Ibland undrar jag hur cool jag var när jag var liten egentligen. Det var ingen som hade likadan som min!
Kanske fanns en anledning till det...





Näää nu tycker jag det är dax för oss brudar att dra snart. Kan inte hålla mej nu!
Måndaleeeeeeeeeeeeen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela