Myskväll blev det!

Publicerad 2009-12-06 22:00:42 i Allmänt,

Mycket gitarrspelande, lyssna på 90-tal musik och spelade Trivial Pursuit med otroligt svåra och lätta frågor.
Den roligaste var ju "Hur många är dom i bandet Five?"

Men otippat värre så tog Amanda och jag hem segern!
Plus att jag rådiggar Claras röda hår. Orange och rött, jag och hon!



Idag har jag bara myst och övat på min engelska redovisning. Det ska nog gå nu.
Den här veckan ser jag bara fram emot mamma och min bakdag vi ska boka in nån dag i veckan och nobelfesten såklart!



Nu ska ska jag krypa ner i sängen, godnatt!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-12-07 16:56:37

Åh så söt du är bubbie :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-07 22:03:16

vadå otippad! det var ju en självklar seger!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela