Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär emot mig

Publicerad 2009-12-03 17:12:54 i Allmänt,

Vet inte vad jag gjorde men det tog 45 minuter för mej att sätta mej ner i soffan med en tékopp, så jag kunde börja med pluggandet. När jag väl började kände jag hur kriterierna malde mitt huvud mer och mer. Alltså, på cirka tre timmar har jag skrivit om huvudpersonerna på ett halvt A4, jag gör aldrig det!? Den gamla Sanne hade varit halvvägs nu.



Är det betygsångesten som kryper nåntro? Neejneej för jag vet redan att jag kommer få VG till jul.
Nu orkar jag inte babbla mer om boken för det går inte att sitta flera timmar i sträck i soffan med en charmig katt.




På tal om katten. Jag tror Tyson vill visa för alla vi känner att han är en katt som hatar-människor-och-springer-iväg fast när vi är ensamma så är han alltid tre meter ifrån mej hur jag än rör mej i huset. Det är väl våran lilla hemlighet, att Tyson är en söt-och-mysig-katt-som-charmar-alla.




Okeej, nu ska jag vänta tills klockan slår halv sex för då ska jag bli omfixad av Julia. Korta av luggen till nån fräsig sne-lugg och sen någon fin brun/röd-brun nyans i frillan. Har inte bestämt mej än, låter Julia sköta det där!





Nu ... stuvade morötter.... Mmmm mums .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela