Makes me alright

Publicerad 2009-12-30 17:13:29 i Allmänt,




Vaknade med att någon la sej i min säng...
Sen hör jag mamma: Ska vi köpa den här lampan till ditt fönster?



Fast egentligen utnyttjade hon bara min värme i sängen för imorse var det 15 grader i huset...
Sen delade vi på värmen och pratade en stund. Sen blev det frulle och gjorde den goaste tékoppen på länge.
Då kom morfar och pratade lite. Han hann precis gå innan Ella och Marc kom som hade nyårs-klädsel-problem. Jaa vad ska man säga? Marc har väl inte skjorta-kroppen. De flesta var för korta haha.



Sen tog mamma och jag en tripp i stan. Fixade klockan och köpte siden nattlinne&mascara.




Körde The Sims i cirka 4 timmar igår... Var kissnödig i 2 timmar... Jaa jag är fast igen.
Plus att det är första gången jag har gjort en orange-hårig tjej. Alltså jag hähä!
Det finns ju fan antingen slampiga kläder eller tantkläder att välja på. Dåligt!






Mamma ska göra pekingsoppa ikväll och 20.00 är det Victoria's secret show. Det ska jag se!



Kommentarer

Postat av: Gutte

Publicerad 2009-12-31 02:22:05

Najs! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela