Let the music play, he won't get away

Publicerad 2009-12-17 20:11:09 i Allmänt,




Fyfan jag har börjat hata att duscha på morgonen. Och inget gör vi i skolan än softar och kollar på film.
Jag gjorde jallafall ett lagom fint armband på slöjden. Och kören är så bra!



Julgranen är pyntad och klar men Tyson och jag fick till det riktigt bra.
Nu har Tyson och jag lekt och jagat varandra med julglitter överallt i huset så båda två behöver en paus.




Vad brukar jag göra när jag vill koppla av? Dusch!
Mamma snodde med sej plasthandskar också så jag ska nog ge färgshampoot en andra chans.

Ja, nu drar jag och min fina spellista till duschen!






You know, What goes around comes around



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela