I'm fine, don't turn it back

Publicerad 2009-12-13 20:18:11 i Allmänt,





Jag har väl fått lite gjort idag. Mycket plugg men frågan är hur mycket som gick in i huvudet efter alla gånger jag somnade vid boken. Sov länge idag men ändå är jag så trött. Tror det är mardrömmen inatt som gjorde mej så trött.





Tjejkvällen på går'n var faktiskt riktigt mysig. Fixade mej ett fint halsband helt själv, fick en avslappnande massage och på utlottningen vann jag inpackning för färgat hår, hur bra som helst för mej!






En annan rolig sak jag fick reda på är att i veckan så kommer jag få almenackan från fotograferingen hos Julia + att jag kommer få vara med på en till fotografering i vår, så summan på kardemumman så har jag något att se fram emot i veckan och till vår!






Nu ska jag nog äta lite mer Maryland cookies och kanske läsa lite mer i fysikboken....





Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2009-12-13 20:23:41

söta söta sanne, du var nobellkvällens vackraste!

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-12-13 20:53:28

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela