Ignorance is your new best friend

Publicerad 2009-12-23 13:37:29 i Allmänt,




Nu ska jag berätta för er vilken konstig morgon jag har haft. Jag höll på att svimma.


Orsak:
Mamma väckte mej vid elva men jag somnade om till tolv ändå. Och då hör jag henne komma upp och ni vet, man får ryck och måste visa att man har varit vaken. Jag halvspringer till toan.
Hör att det skramlar till. Det blir svart. Och jag får spasmer/ryckningar/kramper i hela kroppen. Fast jag håller ändå kvar i dörren och jag skakar så mycket så jag slår i pannan i dörren... Det är av smällen jag vaknar till igen.


Ser att mamma kollar på mej som jag är dum i huvudet. Eller jaa typ.
Jag får fram ett ojj... Gick upp lite för snabbt...



Går och hämtar tandborsten och tandkrämen.
- Ska du borsta tänderna nu, Sanne...?
- Ojdå... Hehe ... Nu blev lite konstigt ...




Går ner och börjar göra frukost. Häller i vatten i vattenkokaren, ställer den i micron och stänger.
- Sanne... Jag skulle också vilja ha lite té ... om du inte ställer vattenkokaren i micron ...
- Hehe .... Ojdå ....
- Tror du sov för mycket idag...







Idag ska jag duscha, skotta snö och antagligen julpyssla lite med mat och godis med mamma.
Måste sätta upp almanackan nånstans i rummet idag också!







// Peace SvimmarN^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela