But now it's my disease

Publicerad 2009-12-31 02:29:01 i Allmänt,



Kör på ett nattinlägg såhär klockan 02.00. Just nu har vi töntat oss på facebook och jag vill bara drömma fina drömmar som jag gjorde inatt/imorse.
Drömde om Gotland.
Lite tråkigt bara att några ville kidnappa min familj och jagade mej med sprutor med sömnmedel.
Jag var tuff som hann ta tag i en spruta och sätta på en av dom dumma. Sen sprang jag. Och fick på mej 4-5 stycken på varje arm. Fast sömnmedlet hann inte komma in. Kan fan aldrig bli sprut-rädd nu.
Sen sprang jag på ängen med vete precis vid oss till våra grannar Lillemor(så galet gulligt namn) och Sven.


Usch vad jag saknar Gotland...


Och när drömmen är som bäst så ringer det här hemma och jag vaknar av det... Den slutar när jag är påväg till stranden... Försöker förgäves komma tillbaka i drömmen men nej. Eller jaa. Jag somnade om jallafall till 12...







Nee dax att sova och drömma om Gotland nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela