Bulletproof

Publicerad 2009-12-29 00:04:51 i Allmänt,




Sådär. Nu har jag kollat klart på The Hangover. Två ord. Se den!




Och visst fyndade man lite idag också. Den fina fina stickade tröjan som jag har drömt om från Carlings blev min. Enbart att det var halva priset på den... annars hade jag aldrig gjort det...



Så mysig och varm!






Vet inte om den var så speciell... Men den var billig!






Fin och väldigt billig ring!








Jahajaaa vilken modeblogg jag blev helt plötsligt. Jaa just det. Köpte ett grått/svart linne på Monki också.
"Men jag vill inte att alla ska härma mej med mina kläder!"








Imorgon:


-  Pulka-åkning för hela slanten. Jag fick som jag önskade!

-  Äta med fam + Ellas fam







Nää ska väl va social på msnandet och sen sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela