You're so naive

Publicerad 2009-08-18 19:05:03 i Allmänt,

Efter många humörsvängningar så kom jag in tillslut till praosidan. Men det var inte mycket att hurra över.
Va säger ni? Ska jag jobba på kyrkogården? Eller gummiverkstan?
Näää här letar vi egna platser. Imorgon ska jag kolla om Store4 vill ha mej, så ta inte de nu ni som ska praoa!!
Om inte de så blir det Linköping. På torsdag drar Moa&Johanna och jag in till Linköping och spanar lediga platser och lite höstkläder kanske man hittar? Stickade tröjor!

Idag blev det bara svenska och massa prat om elevens val. Det var inte mycket dom hade där.
Men vi får hoppas att jag kommer med i idrottsgruppen i vårterminen så Matilda och jag kan köra aerobics med snygg-idrotts-läraren.



Nu blir det film och sen dushen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela