Viva La Vida

Publicerad 2009-08-27 21:30:55 i Allmänt,

Jag och Coldplay har peppat för att göra om bloggen. Kanske inte så avancerat men den får va här ett tag.
Nu ska jag ner i sängen innan min rygg kommer gå itu av datastolen. Men imorgon får jag ju skjuts till skolan så det blir att söööla sej imorgon!

Tanken var ju egentligen att springa idag igen men träningsvärk som jag vet inte vad har jag så vi skippade de idag.
Kollat på Family Guy med min sällskapssjuka bror istället och livsnjutit.

Drömde inatt att min elaka farbror(alltså en påhittad i drömmen) som var en hippie försökte döda mej.
Hade tre killkompisar och en hade en röd adidaströja, de ända jag kom ihåg. Sen var vi på en kyrkogård och Adrian går förbi och sen gömmer han sig bakom en gravsten för min farbror.
Jaaani vilka drömmar man kan ha!


Godnatt på er! Snart är det LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela