Oh baby it's oh so cold in this place

Publicerad 2009-08-29 14:39:36 i Allmänt,

Nu har jag böjat packa ner allt i mitt rum och har världens bästa musiklista som går samtidigt.

Att göra lista till rummet:

• Köpa grå färg på måndag
• Ta in den nya sängen
• Köpa ljus, lyktor, kuddar och annat smått i rummet
• Ska välja ut massa foton och ta ut dom i svartvitt och sätta massa i en stor ram + lite här o där i rummet.
• Köpa ny spegel och kanske något litet bord som kan va ett sminkbord


Jaa de är väl typ de som måste göras. Ett frågetecken är om jag fortfarande ska ha datan här.
Har lust att köpa en bärbar för det är lite irriterande att ha datan i garderoben.
Och en liten önskning i mitt rum är att skaffa en guldfisk eller två och ha i ett runt akvarium....
Men dom skulle nog dö direkt, tror Tyson skulle ha lite kul med dom då.


Kvällen är fixad och vi tre fixar oss här! Pepppp!


Neej ska fortsätta packa ner nu , ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela