Look for the girl with the broken smile

Publicerad 2009-08-25 21:29:17 i Allmänt,

Ingenting kul i skolan. Fick drama i elevens val och de kommer nog bli lite sköjjigt. Roligare än dom andra tror jag jalla fall. Kom hem och tvingade mej själv att göra svenskaläxan. Höll på att somna med Tyson på altan men blev förbannad och gjorde klart läxan och sen somna igen en stund.

Inte haft lust att göra någonting idag. Var nära på att gå ut och ta en promenad för att filosifera lite men min hungriga mage hindrade mej från den tanken.

Fast imorgon kommer de ju bli hurtis för hela slanten. Friluftsdag på vallen. Va säger vi om de?
Joo de är roligare än att sitta i en sal medans byggare borrar i väggen + att onsdagen är värst av alla.
Längtar till höjdhoppet. Där kommer jag hålla till hela dagen för det andra är så grrrymt tråkigt.


Nej ska krypa ner och börja läsa tredje Twilightboken, har fått låna av Patricia.
Guuuuhhh va mysigt att börja läsa böckerna igen! Skulle ha en kopp te bredvid för att va på mystoppen men det får jag ta imorgon efter skolan.


Just det! Skolfotot var ju idag och jag blev inte nöjd med nått. Kändes som jag stirrade in i kameran som en zombie. Och såklart klämde man fram ett litet fejkleende på dom sista bilderna. Och Johanna o jag gjorde något busigt framför kameran som BARA VI (typ) vet.... Busigt!


Neej nu ska jag sluta babbla! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela