I'm not trying to say that everybody wants to go

Publicerad 2009-08-23 22:05:15 i Allmänt,

Drömde imorse om att jag red en gotlandsruss på Östergarnsholmen och hade ett stall där och mamma o pappa fick inte ut mej därifrån för där var jag och skötte om alla hästarna och borstade dom. Åhh hästar!♥

Idag bestämde sej mamma pappa att åka på en liten utflykt till Vadstena och där tog vi en fika.
Såg massa hästar på vägen dit(det va då jag kom på att jag hade drömt om de på morgonen) och började drömma mej bort bland hästarna.

Mer har jag inte gjort idag. Familjen har degat o kollat på Scrubs. André stackarn är riktigt förskyld så undviker fysisk kontakt med han. Och så var jag jätte duktig och gjorde matteläxan direkt efter frukosten. Good work!

Nej ska krypa ner i sängen nu och ha min skönhetssömn till halv nio för vi börjar ju halv tio imorgon!



Grå färg på mina väggar ska komma upp snart också för nu är mamma och jag på G!




Hearing only one true note
On the one and only sound
Unzip my body
Take my heart out

'Cause I need a beat to give this tune

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela