Godmorgon på er!

Publicerad 2009-08-13 13:05:20 i Allmänt,

Vaknade och tänkte neeeeeeeeeeeeeej. Jag hade fått nackspärr igen. Fan, jag hatar det.
Blev ledsen och somnade om till halv tolv och tänkte att det var borta men nej.
Gick upp och gjorde en snabb frukost. Det är min nya grejj nu, det måste gå snabbt att göra frukosten så jag kan göra andra saker och inte fastna vid tv:n. Så tog jag fram våran mysiga ....jaa va heter de? Ärtpåse? En sån man värmer i micron och lägger på nacken t.ex. Så nu är det lite bättre efter en dusch också.
En annan konstig sak imorse var att jag var helt inställd att jag skulle klippa mej idag. Så jag räknade timmar vid halv tolv så jag skulle hinna duscha. Sen när jag startade datorn så stog det torsdag. Då blev jag lite ledsen igen....
MEN sen blev jag glad igen för vet ni? Hanapee hade lagt in en ny videoblogg, och vem blir inte glad av dom?



Hon gör min dag!




Och så får i den här låten också, så bra!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-08-15 13:28:56

HAHA!

jag döööööööör av skratt :D

GODMORGON! seriöst jag , hahha xD

så jävla min humor asså :D



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela