Första dagen i nian

Publicerad 2009-08-17 19:05:23 i Allmänt,

Var väldigt kämpigt. Mycket lyssnande, mycket att ta in i hjärnan.

Efter första dagen också. Tagga neeeer, ville jag säga till alla lärare. Utom idrottsläraren, ohja lite nomykopia
så han kan man vila ögonen på, på idrotten. Annars var maten som vanligt och eftermiddagen blev för mycket och
huvudvärken kom, jag som vanligtvis inte brukar få de. Jaa jobbigt och jag blev lycklig när jag kom hem och möttes
av en katt som rullar sej på marken, aaawww. Tyson gör mej lycklig!

Jaa det kommer bli kämpigt dehär. Väldigt. Men jag ska väl också ta mej igenom nian som alla andra?


Ikväll blir det att sova tidiiiiiiiiiiiigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela