One step at a time - Jordin Sparks

Publicerad 2009-04-28 20:47:40 i Allmänt,

Jag hatar skolan just nu.. igen.. Vakna vid sju så hann inte så mkt på morgonen så det blev en knäckemacka och dragga
iväg snabbt till skolan. Kan väl inte säga att jag har fått så mkt gjort på lektionerna idag. Har verkligen inte lust att sitta inne när det är varmt ute, eller kanske inte idag precis men ändå..
Ida och jag måste också bli klara med den där jävla engelska redovisningen också tills imorn så vi kan redovisa den för en gång skull. Känner starkt att gå ner en grupp för Cecilia gör oss till slavar! Så blev jag ju klar med alla läxor idag med!
Tror det är min bär-smoothie som får igång mej efter skolan! Sen kom mamma hem med kyckling och potatissallad
så då myste jag till de vid tvn med The Hills. Ångest har jag också för Valborg... fan fan fan! Men nu ska jag va tyst för valborg är bara en vanlig dag, bara de är fulla fjortisar i skge och massa slagsmål? Inte så mkt att tjata över, nej jag klarar mej.
Nej nu ska jag ner och kolla på tv med pappsen min!



Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrå!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-04-28 21:34:20

jag förstår att du får ångest..hihi (A)

jag är ju ditt drömmål, typ iaf ?

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela