Love story

Publicerad 2009-04-12 17:13:00 i Allmänt,

Och då så har vi en ny favvis låt, love story! (Y)

Har inte hunnit blogga så mkt nu för igår vare full rulle!
Gick upp sådär halv nio för idag skulle vi inviga våran båt :D
Jag veet, lite tidigt att åka båt nu kanske.. Jaa så åkte vi till sommen i dom krokiga vägarna
och jag mådde illa som vanligt. Men de försvann efter lite påskmust!
Sen vare bara att ta ner båten i vattnet och köra igång! Eller jaa nästan...Pappa hade gjort
en lite tabbe med båten.. När han styrde åt vänster åkte båten åt höger o tvärtom... Haha
Men han lärde sej det också efter ett tag, tur de. Sen tog vi frukost på båten mitt i sommen
med en varm sol på oss. Perfekt! Och så åkte vi runt lite runt alla öar. Fyfan så fint de är där!
Synd bara att de blev svin kallt så fort i åkte snabbt... Och så vare fortfarande is på vissa ställen med
så vi lekte lite och åkte igenom isen haha.
Sen när vi kom hem va de bara att byta om och sen hoppa in i bilen igen för att hämta Isabelle för
vi skulle hitta en fin vårjacka till henne :) På ikano vare ju inte alls mkt folk vilket som var riktigt skönt!
Issa hitta en as fin vårjacka och lite annat och de enda jag hitta va en väska och ett par vanliga tråkiga svarta tights..
Inte en tröja fanns ju. Eller joo tröjor fanns de mkt av men ingen som issa och jag sa, klicka med oss.
Jag som tänkte med lite tur att jag hittar en fin tröja bara sådär , när vi kolla på jackor med nejnej...

Sen hem igen för att grilla lite korv med bröd i trädgården. Då va de riktigt skönt ute när man satt tillräckligt nära
grillen.. annars vääldigt kallt! Sen ut igen för att möta upp Isabelle, eller jaa Helga kan vi ju också säga? :D
Så gick vi till Alban för att möta upp han, viiidare till mcdonalds! Där blev de en glass och sitta där ett tag.
Sen följde jag Isabelle en bit och sen hem!

Nee nu vart sådär långt inlägg igen! Damn it! Okej, skriver kortfattat vad som har hänt idag.
Vakna, skge & köpa solstol till min balkong, fika utanför Mjölby, fixa balkong, och nu här!


Men nu ska jag äta och sen ut med tjejerna ! Herrrrrrrrrå!


       
     

Kommentarer

Postat av: Susan

Publicerad 2009-04-12 17:53:47

Sv; Tack Sanne ! :D

aa o det kom ju verkligen från rätt person menar jag! :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela