Let go

Publicerad 2009-04-03 19:26:55 i Allmänt,

Det satt ju ganska fint att gå till skolan på fredan!
Vem tackar nej till att sitta o glassa på rasterna och lira basket? och bli nerslagen & lerig...
Men bäst va att träffa alla igen :) Usch så hade vi no prov idag och hade inte boken med mej hem
så de gick åt skogen... Och so lektionen blev inställt, hääärligt!
Sen blev de hem att kolla lite på step up 2 sen ner till stan och möta upp Angelika&Ida.
Där vart de att fika på gusto myspys :) Sen vänta jag med angelika på bussen, träffa Johanna&Moa.
Och var påväg hem så mötte jag upp Johanna&Moa igen så då vart de stan med dom, jaa jag
är godhjärtad som hjälper till o bära grejjer!
Sen hem där Marc och Ella vaa, Marc har peircat sej och han passa jäävligt bra ire! (Y)
Nu sitter jag här och väntar på mat medans pappa kör Thomas Ledin där nere i hög volym! En del av mitt hjärtaaaa!
Jaaa här kör vi på sommar! Nu ska jag kolla klart på step up





Vårpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela