Så där ser man en liten svart hårtuss vifta hit och dit...

Publicerad 2009-04-23 21:31:49 i Allmänt,

Hann/orka inte skriva igår för det vart in till linköping direkt efter skolan med Johanna&Moa :)
Varför finns det inga roliga kläder?? Hitta bara en tröja på gina, sen spenderade jag resten på
burger king... Och så provade jag Ben Jerry wich och den va asss god! Men värd 26:- , vet jag inte..
Sen när jag kom hem hade jag inget att göra så de blev att platta hela håret för skojj skull.
Sen somna jag t.o.m innan tio!

Idag gick skolan allt bättre för solen var framme princip hela dagen, härligt!
Och så fick klassen gå till ungdomshälsan för att informeras lite vad dom gör där osåå.
Fick lite panik när vi satt där alla i rummet. Det var så att jag satt mitt imot ett fönster så
jag såg ut till statoils ingång. Nu undrar ni vrf de va läskigt, men de ska jag berätta nu.
Då ser jag att en svart katt komma och är ovanligt lik Tyson. Jag blev så jäkla sugen på
att springa ut till statoil bara en snabbis för att va bergis att det inte var han men det skulle nog
inte dom andra uppskattat... Så därför glodde jag på Tyson nummer 2 och lyssna inte på psykologen.
Men den där katten hade allt ett litet äventyr där. Den stog och väntade vid dörren och sen när
den kom någon halv-blind tant så slank han in i affären på 2 sek. Sen gick det 1 minut och gubbe
kommer ut med katten och ställer ner den lite längre bort. Men det tar inte lång innan han är framme vid dörren igen. Folk som ska tanka och tvätta bilen kommer fram då & då o klappar den, sen kom en tjej från butiken för att byta löpsedlar och katten, snäll som den är stryker sej mot henne men då skrämmer hon bort han :( Nånstans i mitt huvud sa, NEEJ TYSON! LÅT HAN VA! Men de va ju fortfarande inte min katt... Sen kom en till halv-blind tant som skulle in till affären, och ser inte att katten står precis vid dörren och väntar. Och när hon öppnar så slinker han in igen. Men inte lika lätt, hans svans tipp fastnar i dörren! Så där ser man en liten svart hårtuss vifta hit och dit i dörr-springan och igen vill jag springa
ut och hämta den förbaskade katten och ta hem han så han kan bli min bästa vän (:
Men då kommer den tjuriga tjejen igen med katten och kastar iväg han. Sen såg jag han inte mer...
Så då började jag lyssna på psykologen igen men hon var nästan klar då.
Men paniken slutade inte där för när vi skulle gå ut så ser jag Nellie precis framför mej svänga in till
helt fel rum, så jag börjar tro att hon känner kvinnan i rummet som hälsar på alla som går förbi.
Men neej, pang så åker hon i golvet. Avsvimmad. Det blir lite smått kalabalik där men hon vaknade efter ett tag jalla fall så det gick bra, tur de!


Damn it, nu vart de ett långt inlägg igen! Och 90 % av de handlar om en katt!? Jag har då en intressant blogg jag!
Men nu ni som har orkat läsa allt, kan ju få veta att jag också har spelat wii i en timme istället för att gå och sola.
Min bror är en svikare :( Jag måste lära mej att gå dit själv o sola! Nu ska jag fixa nagellacket på mina naglar..bara så ni vet asså...


Köp den extremt dyra glassen!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-04-24 17:16:30

peppa sanne :D

Postat av: partyclara

Publicerad 2009-04-25 12:02:09

svar; Håller jag absolut med om! så jävla roligt :D Haha jag vet att du gillade glasen, DU VAR VIP OCH FICK ETT EGET PARTYCLARA A LA CLARA OCH REBECCA! grattis snyggis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela