Bebot bebot bet Bebot bebot bet Bebot bebot bet

Publicerad 2009-04-27 21:17:07 i Allmänt,

Idag har det varit en såndär chill-out-dag. Men har också varit duktig!
När jag kom hem drog jag fram mixern och slängde i blandade bär och citronyogurt och den blev klockren! Gjorde en fet bulle i håret och tog av mej min jobbiga kofta. Drog sedan fram skolbäckerna och ett sugrör och myste ner mej på altan. Svettades som en gris när jag satt där men de va de värt för vi ska inte klaga på vädret! Coolingarna Clara&Linus trippa förbi också och en glad Clara hejjade på mej , då blev man ju såklart lite gladare! (:
Sen orkade jag inte med alla no-frågor så jag somnade på altan av värmeslag och utmattning (mätthet av smoothie också)
Men de gick ju sådär o sova när alla ska slå i dörrarna eller när pappa ska såklart proköra den gamla moppen han har som låter som.....jaa jag vet inte vad men den låter vääldigt mycket. Sen somnade jag jalla fall till ro när han åkte iväg men hann bara sova en kvart för då kom André ut och började duka på altan och slog i tallrikar o skit. Jaa så åt vi och efter fortsatte jag med frågorna men orkade inte göra hela. De är ju trots allt till nästa vecka. Sen har jag gått ut med Tyson lite i trädgården barfota, hääärligt! Tyson är ju smart också när han tror att han har koppel på sig när jag bara har satt på han selen, haha.
Nej, va säger ni? Ska vi ta en glass på de hela elle? Jaa, mamma har ju faktiskt fyndat glass på Netto så de kör vi på!




Låten är i mitt huvud hela tin, fan :(

Kommentarer

Postat av: clutt

Publicerad 2009-04-27 21:39:25

glad vare ja! linus mobbade mig för mitt hälsande sen :C och för att jag var avundsjuk för din närhet till lidl, hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela