Jag lever! Och är glad!

Publicerad 2015-11-21 16:44:55 i Allmänt,

 
 
Jag har hunnit med ännu en tur till Århus och Köpenhamn + en visit till Mimi, sen senast jag skrev här. Låt mig bjuda på lite bilder!
 
 
Första turen till Århus bjöd på fint och soligt väder. Men första turen till Århus har jag ju faktiskt skrivit om...
 
 
 
 
På andra turen till Århus, blev det VT-reunion. Så jävla märkligt att se folk komma in till baren, som man såg varje dag komma in till Snesko. Så jävla underbart också!! Det blev världens kramkalas!
Jag fick också hinna träffa mina favoritdanskar innan jag ska iväg. Jag var helnöjd över att hinna dricka vin med Stine, rappa med Jonas, dansa bugg med Mathias och få discohångla lite med Mattias, en sista gång :)))
 
 
 
 
 
Helgen i Århus spenderades också mycket med Stines syster. Vi lagade asgoda tapas tillsammans på lördagskvällen och pimplade vin. Sen kom Mattias dit också, så satt vi alla bara och snacka om liiivet. Så himla mys. På söndagen var jag och Stine kulturella och besökte ARoS konstmuseum. Fick äntligen pricka av muséet och se allt, så värt ett besök!
 
 
 
 
Efter Århus hamnade jag i Köpenhamn hos Emelie och Maja. Emelie och jag hann turista lite, innan vi åkte på guidekurs några dagar senare. Hann också fira Halloween i Köpenhamn. Ska ni gå ut i Köpenhamn så ska ni till Drunken Flamingo, så klockren musik spelade dom där!
 
 
Guidekursen var fett rolig att va med på igen, när man visste allting guiderna skulle stå ut med :)))
Fick träffa Linnea, som jag gick guideskolan med. Så härligt!! Så gött att hon ska bli slope-guide nu!
 
 
 
Och till sist hamnade jag hos min älskade Mimi. Vi fick äta och skeda (som vi gillar mest) tillsammans en sista gång för i år. Shit vad jag behöver denna människa i mitt liv!
 
 
Summan av kardemumman! Är glad i magen för att få träffa mina favoritmänniskor innan jag åker på säsong igen. Men vissa kommer jag nog allt se igen. Ska försöka komma på besök i Saalbach i vinter, så jag får träffa Emelie och de andra slopeguiderna där, och förhoppningsvis ska Mattias också jobba där. Håller tummarna för att hinna med en tripp dit!
 
Just det ja, har som mål att flytta till Köpenhamn efter säsongen. Nu kan jag inte sluta förneka längre att jag drar mig till Köpenhamn helst av alla städer jag vill bo i. Kan ju heller inte hålla mig borta från danskjävlarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela