Sämst start på veckan börjar ta sig!

Publicerad 2015-02-23 20:19:40 i Allmänt,

 
 
Vilken jäkla start vi fick i lördags med de nya ankommande gästerna!
Alla flyg blir kanonförsenade och sjävklart därefter tar det cirka 2 år innan de fick sitt bagage också. Det slutade med att Stine och jag inte kom i säng förrän 6.45. Och så fick vi sova endast en timme för att sen gå upp och jobba på som vanligt. Den pistvisningen med gästerna var ganska kämpig i början kan jag lova - åka i ny tung snö med sån sömnbrist puuuh. Men tur var väl det att vi hade sååå trevliga gäster med oss! Sen fick vi lyxen att sova en timme på eftermiddagen igår. Men fy fan, Stine och jag var helt slut igår kväll och somnade som barn på kvällen.
På söndagsmorgonen bröt jag ihop för jag fick världens utskällning av min kontaktperson till våra bussar. Han är ehm...väldigt speciell. Och ibland när man ringer om att få hjälp så får man bara en bajskorv i ansiktet helt enkelt. Och en utskällning från honom + sömnbristen blev för mycket så det sluta med att jag började grina haha... Men efter några kramar av Stine och en liten powernap så var jag normal igen! Plus att Stine gjorde sån fin middag till mig på kvällen. Massa plockmat, ost, korv och lax<33 Fan sådär är Stine underbar, hon vet vad som gör mig glad - alltså mat!
Åh, jag ser aldrig fram emot lördagar för nu förväntar jag mig bara att det ska vara fett mycket problem på flygplatsen... Jag vill bara styra upp Geneves flygplats för det finns fan inget system där!
 
Idag hade vi en till pistvisning. Vanligtvis åker vi från halv 10 till 2-halv 3 på den pistvisningen men.... Idag hade vi med oss hela 20 personer (rekord för oss!!) och vi kom inte hem förrän halv 6??? Hahaha DEN förseningen!
Dels var det för vissa gäster körde jäääkligt långsamt och dels att det tog såå lång tid att få mat på lunchen... Shit vad Stine och jag var skraja i slutet att vi ens skulle kunna komma hem innan liftarna stängde, men vi klara det!
Och gästerna var så goa och glada!
 

Nää vafasen, nu ska jag ringa familjen och skypea lite med dom. Sen ska Stine och jag äta go mat och dricka sangria och bara mysa i lägenheten....innan vi ska till Snesko, självklart!
 
Här får ni ett par bilder också, ni ser ju hur fett väder vi har haft den senaste tiden! Sen har ni den enda familjen som palla komma på pistvisning med oss, trots sömnbristen. Så himla söt familj!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela