It is what is is

Publicerad 2014-10-15 14:14:50 i Allmänt,

 

Har lite småpanik. Då fick jag för mig att blogga, som jag inte gjort på...veckor?
Jag ska på en skidguidekurs i 5 dagar i Danmark i slutet av månaden. Och vi måste ta oss dit på egen hand... Det tråkiga är att vi ska vara nånstans utanför Köpenhamn så det är inte det lättaste att fixa resan dit.
Därför har jag nu ett litet sammanbrott efter kollat tåg, buss och flyg som inte kommer fram i tid. Röv. Snart skiter jag i det och åker bil själv hela vägen dit. MEN, nånting säger mig att det här kommer lösa sig i slutändan. Efter ha oroat mig i några timmar och bitit sönder mina naglar, så fick det bli att kolla på "roliga klipp" och spela denna låt på repeat.
 
Denna är min number one det-löser-sig-allting-kommer-bli-bra-låt nu
 
 
 
 
 
 
 
Ska försöka ladda upp alla bilder från i sommar och roliga dagar jag har haft på sistone ocksååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela