Fina stunder från den senaste tiden

Publicerad 2014-11-21 19:58:02 i Allmänt,

 
 
 
 
Här har ni några av mina favvopersoner i mina senaste favvostunder.
- Mitt besök i Lidköping. Wilma och jag hade spansk afton innan vi gick ut och dansade.
- Firade Lovisa på Aioli. Åt och drack goooott<33 Fruktansvärd skön kväll.
- Kräftkalas (i oktober...) hos Sibben och Ricke. Var så himla roligt att va med det gänget som jag inte hade träffat på väldigt länge. Natten avslutades med massa tv-spel, härligt!
- Jag själv tog ingen bild den kvällen Elin, Cilla och jag gick ut. Meeen fasen vilken klockren utgång!
- Sista bilden är när Wilma var hemma sist. Då tog vi en långpromme vid Skogssjöns skogar och letade efter svamp samtidigt. Hittade pyttesmå trattisar som fick va, men kom hem världens skönaste trötthet i benen.
Älskar hur "friluftiga" vi ser ut. Rosiga om kinderna och ba älskar naturen.
 
 
 
Btw, ska nog göra en ny blogg och börja blogga på den istället. Känner att jag är trött på den här och vill börja om helt från början. Diggar varken designen eller mitt sjukt långa bloggnamn. Vill ha nått kort och enkelt! Tips???
 

Kommentarer

Postat av: ellen heter jag

Publicerad 2014-11-22 12:03:21

Sanneee, jag ba kom på att du skrev att du vill söka till Globalkursen nästa år, och det känns jättetråkigt att säga, men det här är sista året den blir av :( Iallafall den ettåriga kursen jag går, sedan kommer det finnas en massa distanskurser kvar! Och dessutom verkar ju du komma ut en hel del i världen ändå, så du kommer säkert hamna i Afrika någon gång snart ändå :D HA DE & LYCKA TILL I FRANKRIKE!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela