Torsdag har guld i mun

Publicerad 2014-03-20 12:19:18 i Allmänt,

 
 
 
Här sitter jag med en stor långfrulle i magen. Älskar torsdagsmornarna.
Har sovit cirka tolv timmar inatt. Slumrade till serietittande vid sju och gav upp och somnade halv nio. Skön..T!
 
Började veckan med en supermåndag. Lunchade med Lovisa, det var as naaajs. Sen har jobbdagarna rullat på. Älskar att det är ljust ute nu när jag går upp halv fem. Och förra veckan var det ju till och med sol tidigt på morgonen.
Min förra helg var nästan helt och hållet fylld med jobb, så det blev inte mycket nöjen där. Men agerade fyllechaffis i fredags åt Calle & co. Det är nått übermysigt med att göra en kaffe i min lilla termosmugg, sätta på en bra lista och bareee köraa iväg på natten. Älskar det. Kanske ska bli lastbilschaffis?
Wilma var även hemma över helgen, så på lördagen satte vi oss på Nyfiket i solen och satt där i några timmar och pratade ikapp det senaste som hänt. Alltså LIVET att vi ska jobba på samma ställe i sommar PÅ GOTLAND.
 
 
Nu känner jag bara att jag vill ha helg! Vill göra något KUL! På fredag får jag nog som jag vill, då det eventuellt vankas fest på Kettils. Det blir nog kalaaaaaaas.
 
 
Nu blir det ett GOT-avsnitt innan jobbet. Har ni hört att dom kanske ska göra en film av serien???? Så coolt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela