Är inte riktigt med

Publicerad 2014-02-13 15:24:35 i Allmänt,

 
 
 
 
Nämen varför har inte Sanne bloggat på jättelänge?
 
Jo, för att jag inte har gjort ett skiiiiit sen förra helgen. Var hemma hela förra helgen och va allmänt lame. Den lameheten har fortsatt hela veckan nu. Mycket eftermiddagsnaps ska jag säga er. Guuuud va dåligt av mig att inte träffa en enda person på såhär länge??
 
Men idag har jag tagit mig i kragen och tog en promenad i snö/regnet. Trodde mina öron skulle frysa av.
Måste tipsa om podden Tack för kaffet. Lyssnar på deras poddar så fort jag ska göra nått i tystnad. Min familj börjar bli less på att jag hyschar dom för att kunna skratta åt favoritkillarna Mathie, Johan och Jimmy.
LYSSNA! Varning, många väldigt VÄLDIGT oseriösa diskussioner, men dom är för härliga. Dock väldigt svårt att lyssna på dom när man ska promenera offentligt. Många gånger som jag har gapskrattat rakt ut när jag mött gamla par som bara ser rädda ut. Ser säkert lite psyk-suspekt när jag ful-gapskrattar när jag lyssnar på deras podd.
 
 
AJA! Har packat på mig en liten packsäck idag också. För imorgon tar jag tåget till Wilma i Grebbestad. Ska spendera helgen där, sen tar vi tåget hem tillsammans för hon har ju sportlov nästa vecka. Va mysigt det skulle va om man också hade sportlov....
Ska bli sjukt mysigt att få se Grebbestad och framförallt hennes skola! Är bara väldigt nervös över att åka tåg själv länge för första gången. Flera byten och grejer :((( Hoppas jag kommer fram *håller tummarna*
 
 
 
Jaha nehe, då kör vi sista kvällspasset för den här veckan då! Hoppas ingen vill ha nån konstig drink eller whiskey. Örkar inte när dom måste visa vilken whiskeyflaska dom ska ha för jag inte kan alla flaskor än... Känner mig så obekväm med att låtsas va bartender :))))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela