Liten uppdatering innan jag åker

Publicerad 2014-04-21 16:50:26 i Allmänt, Spanien,

 
 
Jahaja det här blir sista gången jag bloggar innan jag åker iväg. Nervositeten går upp och ner, från att panika över att jag glömt hur man pluggar, till att känna att jag kommer ha "time of my life" därnere.
Idag har jag bara hållit på med packningen med mamma och snart är vi äntligen färdiga.
 

Nu i helgen har jag försökt hinna träffa så många som möjligt. I torsdags träffade jag Arjeta som jag inte sett på flera flera veckor. Vi drack turkisk chai och catchade up, myyys.
I fredags åt familjen på påskbuffé på Ombergs turisthotell, den är lika god varje år. Kom hem med världens matkoma. Jag hade först inga planer och var depp, TILLS Lovisa tyckte vi skulle göra nått. Åkte till henne i myskläder och pratade en stund. Men det räckte inte kände vi. Utan vi bestämde oss att åka till kvarnparken och festa loss nyktra. Vi fixade oss på en kvart(alltså bytte mjukiströjan till en blus...inte mer). Vi antog att alla där skulle va så onyktra när vi kom så ingen skulle se hur softa vi va till utseendet. Och det var så kul?? Dansa så jag svettade ner hela Lovisas blus. Så himla himla värt att dansa sönder i två timmar och sen kunna köra hem själv.
I lördags solade jag mest för att få nån liten grund till solbränna. Sen kom Wilma till mig och vi åkte till Skogssjön och satte oss på bryggan. Även vi catchade up och njöt i solen med en gås som sällskap bredvid oss. Sen på kvällen åkte vi in till Linköping och satte oss på 55an för att möta Wilmas kompisar. Tog en öl där sen gick vi vidare till Yellow Fellow och tog en rulig drink där. Sen gick Wilma och jag till kettils så jag kunde säga adjö till alla där och fick skjuts hem. Efter spekulationer om efterfester i mjöllat med mera, så sket vi i det och åkte hem och sov.
Igår hade jag och Tyson vår egna dag. Vi solade tillsammans och bara hade det gosigt i gräset. Hur ska jag klara mig utan honom i fem veckor?? Va?? Min kille???
 
Sååååååå jag har iallafall fått träffa dom flesta av mina favoriter innan jag åker!
 
 
Nahepp, nu har jag haft en lång paus. Dags att packa ner det allra sista så jag blir färdig nångång.
Undra hur mycket onödigt skit jag har packat ner....
Ska väl försöka uppdatera lite här och ska framförallt vara duktig på att dokumentera allt med massa foton!
 

Men vi säger hasta luego så länge då bloggen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela