Idag tänker jag tillbaka lite på det här

Publicerad 2013-09-16 14:16:03 i Allmänt, Musik,






Tänker på tillståndet man fick när dom satte på introt på Novacane. Både jag och Sofia blev typ gnnnhh¤"(/&¤%"/"!!!!???¤/#(¤/


Alltså lyckan att man har sett Frank Ocean live lever fortfarande kvar!! Så mycket att jag var tvungen att skicka efter skivan igår för jag måste bara ha den i riktiga skivan. Dessutom bland den bästa åka-bil-långt-skivan.






Just det ja. Kom ju som sagt iväg till Linköping i lördags med Mimi och gänget för att förfesta där. Julia var hemma över helgen! Fick krama lite på'na! Under förfesten peppade vi med dansband och så hade vi tipspromenad för ovanligheten skull. Julia och jag kom tvåa, starkt jobbat!! Sen kom vi tillslut ut ur lägenheten och gick till Platå. Det var kul! Dock shoten som Jessica och jag tog, fick oss att va tvungna och ta andningspaus på toan.
Sen efteråt fick jag min förbannade efterlängtade kebabtallrik. Det var där nånstans kebabtallriken fick mer uppmärksamhet än min plånbok. Så när vi är i Mjölby så hittar jag inte min plånbok, och självhatet väller fram. Jag tappar aldrig bort saker hur full jag än är! När jag ska gå ut ur bilen och stänga bildörren SÅ SER JAG PLÅNBOKEN GÖMD UNDER SÄTET. Får alltså springa efter bilen och få dom att stanna igen :))) Yes asså!
Jag må vara duktig att få med mig alla mina grejer, men jag är fan bäst på att gömma saker för mig själv när jag är alkoholpåverkad.


jaha nehe, ledig från jobbet idag dårå. ska väl....äta...och kolla på film.. *my life is so fabolous*



Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2013-09-16 15:13:50

haha asså å jäääävlar

Postat av: julia

Publicerad 2013-09-16 23:20:33

=)=)=)=)=)!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: sofieee

Publicerad 2013-09-17 11:35:13

skit i frank ocean, det HÄR är bråvalla!! http://www.youtube.com/watch?v=xaBCd4E2qIo

Svar: Ha nej sofie..... länka inte avicii som stod där och plipp-ploppa lite... Tar icke emot det :)))
Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela