jaha

Publicerad 2013-10-12 16:13:53 i Allmänt,

 
 
 
Hej bloggän. Lite cambilder va ju länge sen. Så, nu vet ni hur jag ser ut nuförtiden. Hej hej *vink vink*
 
Your image is loading...
 
 
Gjorde om den här jävla gifen 4 gånger innan den kändes....okej...
Holy moses, jag kan längre inte ta bilder på mig själv utan att tänka "hahaha NEJ!"
Åhh blääää
 
 
Aja, igår va en bra fredag! Tog mig och Lovisa ut på en höstpromenad i nästan 3 timmar?? Det var as nice?? Alla färger och löv?? Tycker om dig Lovisa! Mycket!
Sen tog jag en långisdusch och skrubbade sönder min kropp. Det var fett. Blivit lite besatt av att skrubba kroppen varje gång jag duschar för det är så göööött. Sen gotta jag mig i billig-fejk-ben&jerry glass från Lidl(köp!!)
Idag har jag varit lite i stan och fått promenera i mina nya(älskade) Air Max som jag köpte i Berlin. Vill nu köpa 10 till. Kom in i en sneakersaffär i Berlin och TIDEN innan jag bestämde mig vilken färgkombination jag skulle prova. Nu drömmer jag om dom här Adidasarna från Shoeline
 
 
 
 
 
Ska skriva om familjens tripp till Berlin när jag hinner men nu måste jag duscha för jag ska kolla på hockey(?).
Sen ska jag till Moa och fira henne med utgång o diverseeee. HÄJ!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-10-12 17:50:10

Och jag tycker om dig sötaste Sanne!!

Svar: mihihihi <33
Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela