Fredakkk

Publicerad 2013-10-25 22:54:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
Här ligger jag och gäspar efter en mage full av revbenspjäll, lite vin, polly och ostbågar.
Har ju nu oftast långhelg på mitt nya schema så idag var man ledig! Firades med att ställa klockan på halv tio.....och gå upp elva... Heja Sanne.
Sen fick jag för mig att vilja åka till linköping så mamma följde med in. Köpte ett par fräsiga skor som jag har tittat på länge. Jaaao och sen fick jag med mig flera mysiga hösttröjor från Monki. Fint! Så nu behöver jag nog inte köpa mer kläder eftersom det känns som de enda kläder jag har är antingen miskarptröjan eller myskläder hemma innan eller efter jobbet... Ändå smidigt för då kan jag spara mer pengar HELLOOOO WOOP WOOP.
 

Sen vi kom hem har jag hunnit kolla på Schulman Show och ätit revbenspjäll och druckit vin med mamma och pappa. Gott! Nu ska jag strax släcka lampan för imorgon jobbar jag lite på morgonen så gästerna får sig sin frukost.
Kul parantes om jobbet, blev högst troligen, för första gången, sexuellt trakasserad på jobbet förra veckan :)))
Det var på kvällen och det satt bara ett gäng inne hos mig medan de andra var på sina rum. Medan jag städar och donar i matsalen så ser jag att endast en av gästerna har tänt hos sig och gardinerna är inte fördragna. Där spatserar en medelålders man naken fram och tillbaka. Tänker att jag kanske inte tänker på hur väl det syns nu när det är mörkt överallt runt omkring. Och nu såg jag ju inte jätte väl för det är ju ganska långt ifrån. Men är ändå jäääkligt säker på att han inte hade kalsonger på sig...
Men så fortsätter han gå fram och tillbaka förbi fönstret SIDLED så hela framsidan är utåt fönstret till. Alltså...dafuq guys... fan get it together lite och snälla sluta gör sånt här. Är nästan aldrig rädd av mig när jag går ensam på kvällen genom stan/ensam hemma osv. MEN efter det här så känner jag att det KAN va så att en äckelgubbe får för sig att gå tillbaka till hotellhuset och antasta mig. Har nu börjat låsa efter mig väldigt mycket. Och det kommer från tjejen som bajsar med öppen toalettdörr OCH öppen ytterdörr ibland när jag är ensam hemma..... FAN ASSÅ, blir så less att det finns sånt här fölk!
 
 
 
Aja, iallafall....
Seeeeeen imorgon ska jag hänga hos Mimi med diverse individer man inte sett på länge! Efter det ska jag träffa Julia som återigen är hemma! Jaaamen lördagen blir nog bra ni, ska jag säga er!
 
HÄÄÄÄJ

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-10-26 01:35:44

Guuud så sööööt!

Svar: Gulleee! Saknar dig!!!!
Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela