Lördag!

Publicerad 2013-11-16 16:43:16 i Allmänt,

 
 
 
En liten hälsning från mig med min laptop som funkar lite igen :)))
Hallå en fråga till er läsare, min bror tycker jag ska köpa en läsplatta istället för laptop. Meeeen är det inte jobbigt att inte ha et tangentbord då, tänker jag? Skriv gääääärna vad som ni tycker är bäst!
 
 
 
Nu när jag jobbar mån-tors minst på Miskarp, så är mina fredagar dom bästa dagarna. Att vakna fredagsmorgonen och veta om att man redan tagit helg. Gå upp och göra en kalasfrukost. Äta frukosten medan jag lyssnar på nya avsnittet med Alex&Sigge. Och sen som igår, hade hemmaspa hela dagen. Tog fotbad, målade naglarna och pillade med dom i kanske 3 timmar? Aaaahhh älskar fredagar! Sen på kvällen kollade jag på Supernatural som numera fyller ut timmarna jag har till övers på dagen.
 
 
Idag har mamma och jag varit på stan och även tittat på julmarknaden i Albacken. Där på albacken köpte vi brända mandlar och jag ville dö av gullighet när dom hade hästridning med jättafina islandshästar.
 
 
Nu ska jag steka kyckling och ducha till mig för ikväll blir det uTgÅnG med Lovisa, Linnéa & Emelie! Kult!
 
 
Just det, Kungshöga hade ju öppet hus idag och jag blev allt lite ledsen att jag inte gick dit och hälsa på.
Såg istället att dom lagt upp denna klockrena video.
 

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-11-16 18:03:05

Själv skulle jag nog tycka att det blir lite jobbigt med läsplatta i längden.... Ser framför mig hur jag rage:ar pågrund av trycker för hårt/för löst när jag ska skriva...... He he heeee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela