Gårdagen

Publicerad 2013-11-30 21:30:49 i Allmänt,

 
 
 
Igår åkte mamma och jag in till Linköping på eftermiddagen för att hinna titta lite i affärerna innan vi skulle se Älska mig. Sen åt vi på Steves och tog deras billiga och goda oxfilé mummaaa! Har fått hjärnsläpp med att hitta nya restauranger i Linköping? Går ständigt till samma! Har ni några roliga tips på bra restauranger??
 
Sen gick vi mot Konsert & Kongress. Vi hann precis sätta oss ner i foajén och bläddra lite i broschyrer, när just Alex Schulman hastigt gick förbi för att prata med några. Blev oväntat starstruck. Han var ju så stilig och, ja faktiskt snygg. Efter ett tag ringde dom in oss och det var dags att sätta sig. Pappa hade fixat platser på tredje raden, i mitten. Perfekt!
Hela hans föreställning handlar i stort sett om vårt eviga bekräftelsebehov. Det var bara honom på scenen och ibland tog han in lite animationer på en skärm. Upplägget var jättebra tycker jag! Roligt men också allvarligt vid flera tillfällen. Om ni har tillfälle att se hans föreställning så tycker jag att ni ska göra det!
 
 
 
 
 
 
 
Sen åkte mamma och jag hem i massa jobbigt duggregn på E4:an. Hann strax komma hemma innan  jag direkt började traska till Elin. Gick till andra sidan stan på mindre än 20 min = var jättevarm. Att gå med Disclosure i öronen var ingen bra idé om man inte typ vill börja springa genom stan.
Nåja, fick stå utanför porten i 5 minuter innan Elin såg att jag hade terroriserat hennes telefon med "Släpp-in-meeeej :(-sms". Hemma hos Elin var det flera andra tjejer och där satt vi bara och drack och pratade. Så himla mys. Sara och jag fick ringa på hälften av dörrarna i trapphuset för att hitta vinöppnare. My och jag hann nog nästan dra alla barndomsminnen vi hade ihop, som vi inte hade pratat om på fleraaaa år. Sen var det dags att gå hem och jag kom på hur skönt det är att promenera hem själv på natten. Möter ju i genomsnitt 3 personer och 2 bilar på vägen hem i Mjölby.
 
 

Den här lördagen är jag faktiskt hemma. Det var ju ett tag sen nu. Men så himla skönt! Bara degat här och läst bloggar. Men nu ska jag nog dra några Supernatural-avsnitt innan jag sussar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela