Jaha så är det nytt år snart

Publicerad 2013-12-30 23:45:00 i Allmänt,

 
 
 
Förbereder mig mentalt för nytt år. Är inte den som brukar få ångest över det, men precis nyss letade ångesten sig fram. Går runt med ett ständigt frågande om framtiden, ba, "JAHA NU DÅ? VAD HÄNDER SEN?". Måste tagga ner hetsen med att "hinna med livet" så att sägaaa, hur töntigt det än låter.
 
Börjar dessutom bli nervös för spanientrippen i April. Och ni som känner mig vet att det tar en JÄVLA tid innan jag börjar peppa för saker/bli nervös för saker. Saker jag börjar noja över:
- Att jag inte kommer bli vän med nån i klassen
- Att jag inte kommer klara proven, så resan blir helt wasted och jag inte blir reseledare.
- Att jag har glömt bort hur man pluggar så jag är semzt.
 
 
Men lååååångt innerst inne så VET jag ju att jag inte kommer va forever alone och att det är en mycket liten risk att jag inte klarar proven. Fasen 5 veckor kommer gå snabbt! Säkert jobbigt snabbt! Det måste jag palla med. Herregud jag panikar över att plugga i 5 veckor medan andra i min närhet hoppade på 3-årsutbildningar direkt efter gymnasiet. Get it together för fan, Sanne!
 
För att lugna mig själv så lägger jag upp lite bilder på mitt tillfälliga hem i 5 veckor. Jag borde ju kunna överleva där känner jag.
 
 
 
 
 
 
Nåja........ Sist jag bloggade så har jag firat julafton vilket var trevligt som vanligt. På juldagen blev det att gå till Kvarnparken, såklart. Lite av en tradition nu som man inte kan släppa? Utgång i Linköping var ju en tanke också men.....njääääää kan inte komma ifrån kvarnis. Och bra var ju det! För jag hade jättekul i Kvarnparken! Förfestade hos Sibben och skapade en mobil frisörsalong där. Fick stå och locka hår halva förfesten! Väl i Kvarnparken var det ju ett flertal roliga människor som man träffade, som man inte sett på länge.
Sen har jag träffat Wilma och mest.....ätit och pratat med henne. Två av de favvosaker vi gör.
 
Imorgon är det ju nyårsafton, denna väldigt överskattade afton sagt från en pessimist. Som vanligt bestämmer man vad man ska göra dagen innan. Imorgon ska jag äta trerätters med ett gäng tjejer i Mjölby, vilket kommer bli peeerfekt, för det är allt jag önskar denna afton. Ett fint häng som jag kan äta gott med. Vart vi ska ta vägen sen är fortfarande ett mysterium, men sånt brukar ju lösa sig. Yolo liksom. Swag.

HEJ HEJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela